O webu
Návštěvnost jen z určitých zemí v Google Analytics

Pokud web cílíme jen na určité země, nemusí být žádoucí, aby se do statistik počítaly i zbloudilé duše nerozumějící našemu obsahu či různí roboti, kteří by jen zkreslovali statistiku.

Podobně jako při vyloučení vlastních návštěv k tomu poslouží filtry.

Nejjednodušší je si v nabídce Správce pro daný účet vytvořit nové zobrazení.

Vytvořit nové zobrazení

Po vytvoření zobrazení pro něj přidáme filtr.

Filtry

Filtr se pojmenuje (pro případné pozdější použití jinde) a vytvoří se mu výběr dat.

Typ filtru bude vlastní. V závislosti na potřebách se zvolí Zahrnout/Vyloučit. Jako pole filtru potom poslouží Země.

Zahrnutí země

Nyní stačí do políčka napsat anglický název země, která se má vyloučit/zahrnout. Do políčka se píše regulární výraz, takže více zemí je třeba oddělit znakem „|“ (na české klávesnici se zapíše klávesovou zkratkou Alt + W).

Vyčíst si názvy zemí je ideální ve statistikách Cílové publikum → Geograficky → Lokalita.

Zobrazení lokalit ve statistikách

Po uložení vznikne na hlavní straně nový přehled, kde budou data vyfiltrována potřebným způsobem.