Google Analytics: Návštěvnost podle hodin a dní

Například pro provádění servisních prací na stránce se hodí znát její vytíženost během denní doby. Úpravy způsobující nefunkčnost stránky tak jde provést v době, kdy to nepostihne příliš návštěvníků.

Cílem jde tedy dostat graf typu:

Zobrazení návštěvnosti podle hodin

Unikátní zobrazení stránek je rozděleno podle jednotlivých hodin ve stanoveném časovém období. Graf pochází z tohoto webu a je na něm vidět, že kolem 4. hodiny ranní na web skoro nikdo nechodí.

Vytvoření vlastního přehledu

Pro vykreslení obdobného grafu je vhodné si vytvořit vlastní přehled. Taková možnost je v Google Analytics v hlavní nabídce Přizpůsobení.

Vytvoření vlastního nového přehledu

Celé nastavení přehledu vypadá následovně. Kromě určení metrik a dimensí je nutné ještě vybrat data webů, ze kterých se má přehled vytvořit.

Vytvoření přehledu

Jako metrika poslouží například Unikátní zobrazení stránek:

Nastavení metriky

Nyní zbývá nastavit dimensi, což může být právě Hodina, Den v týdnu, Den v měsíci a podobně.

Nastavení dimense

To je všechno. Líbil se vám článek a chcete se dozvědět, až vyjde další?

Sledujte:

 

Připomínky mi pište do komentářů ↓

Vyloučení vlastních návštěv v Google Analytics

Odstranění vlastních návštěv v Google Analytics

Jak v Google Analytics vyloučit ze statistik svých webů vlastní návštěvy.

Přidání nového webu do Google Analytics

Přidání nové stránky do Google Analytics

Jak přidat nový web do měření návštěvností službou Google Analytics.

Změna adresy v JS

Změna adresy JavaScriptem

JavaScript může měnit URL. Jak a v jakých případech toho využívat.

Měření interního vyhledávání v Google Analytics

Měření vyhledávání a akcí v Google Analytics

Jak v Google Analytics měřit vlastní akce jako kliknutí na tlačítko nebo dotazy do interního vyhledávání.

Návštěvnost jen z určitých zemí v Google Analytics

Návštěvnost jen z určitých zemí v Google Analytics

Jak v Google Analytics filtrovat návštěvnost na základě země návštěvníka.

Komentáře