Návštěvnost jen z určitých zemí v Google Analytics

Pokud web cílíme jen na určité země, nemusí být žádoucí, aby se do statistik počítaly i zbloudilé duše nerozumějící našemu obsahu či různí roboti, kteří by jen zkreslovali statistiku.

Podobně jako při vyloučení vlastních návštěv k tomu poslouží filtry.

Nejjednodušší je si v nabídce Správce pro daný účet vytvořit nové zobrazení.

Vytvořit nové zobrazení

Po vytvoření zobrazení pro něj přidáme filtr.

Filtry

Filtr se pojmenuje (pro případné pozdější použití jinde) a vytvoří se mu výběr dat.

Typ filtru bude vlastní. V závislosti na potřebách se zvolí Zahrnout/Vyloučit. Jako pole filtru potom poslouží Země.

Zahrnutí země

Nyní stačí do políčka napsat anglický název země, která se má vyloučit/zahrnout. Do políčka se píše regulární výraz, takže více zemí je třeba oddělit znakem „|“ (na české klávesnici se zapíše klávesovou zkratkou Alt + W).

Vyčíst si názvy zemí je ideální ve statistikách Cílové publikum → Geograficky → Lokalita.

Zobrazení lokalit ve statistikách

Po uložení vznikne na hlavní straně nový přehled, kde budou data vyfiltrována potřebným způsobem.

To je všechno. Líbil se vám článek a chcete se dozvědět, až vyjde další?

Sledujte:

 

Připomínky mi pište do komentářů ↓

Vyloučení vlastních návštěv v Google Analytics

Odstranění vlastních návštěv v Google Analytics

Jak v Google Analytics vyloučit ze statistik svých webů vlastní návštěvy.

Přidání URL do Seznamu a Google

Jak přidat stránku na Seznam a Google

Adresy, na kterých lze dát vyhledávačům vědět o svém novém webu.

Vliv návštěvnosti na SEO

Má návštěvnost vliv na SEO?

Má smysl z pohledu SEO (či jiného) se hnát za co nejvyšší návštěvností?

Přidání nového webu do Google Analytics

Přidání nové stránky do Google Analytics

Jak přidat nový web do měření návštěvností službou Google Analytics.

AdWords 1000Kč propagační kód

Propagační kód do Google AdWords

Jak získat zdarma propagační kód na 1000 Kč v Google Adwords.

Komentáře