SEO

SEO (Search Engine Optimization) – optimalisace pro vyhledávače.

Lidé na internetu hodně používají vyhledávání. V ČR vyhledávače Seznam a Google.

Stránka dobře připravená pro vyhledávače tak může snadno získávat návštěvníky.

Všechny články z kategorie

Náhled stránky na Seznam.cz

Úprava náhledového obrázku webu na Seznamu

Vyhledávání na Seznamu zobrazuje vedle výsledků vyhledávání obrázkový náhled webu. Jak zobrazení náhledu stránky ve vyhledávači ovlivnit?

Analysování a kontrola stránky

Nástroje pro kontrolu a analysování stránky

Užitečné nástroje pro analysování, kontrolování a prověřování webových stránek.

Indexování JavaScriptu

Indexování JavaScriptu

Jak se vyhledávače Google a Seznam vypořádají s obsahem v JavaScriptu. Dokáží takový obsah indexovat?

Jednostránkový web

Jednostránkový web

Kdy vytvářet web o jediné stránce. Jaké jsou výhody a nevýhody.

Výběr jazyku stránky

Výběr jazyku stránky

Jak vytvořit vícejazyčný web s ohledem na uživatele i vyhledávače.

Stránkování

Stránkování

Jak správně řešit stránkování na webové stránce.

Musí být web validní?

Musí být web validní?

Je nutné, aby byl HTML kód stránky validní? Vliv (ne)validního kódu na SEO.

Vložení sitemap na Seznam a Google

Jak přidat sitemapu do Seznamu a Google

Mapu webu v souboru sitemap.xml je vhodné přidat do Googlu, Seznamu nebo Bingu. Jak na to?

Odkazy ze starých článků

Odkazy ze starých článků

Do starých článků je dobré doplňovat odkazy na související nový obsah.

Má redakční systém vliv na SEO?

Vliv redakčního systému na SEO

Může mít použitý redakční systém a jeho šablona vliv na umístění stránky ve vyhledávání?

8 rad, jak rychle zlepšit SEO

Rychlé zlepšení SEO

Jak co nejrychleji upravit stránku, aby měla lepší výsledky ve vyhledávání.

Mobilní web na subdoméně

Mobilní web na subdoméně

Má smysl mít mobilní web na zvláštní adrese m.example.com?

Má rychlost načítání vliv na SEO?

Vliv rychlosti webu na SEO

Může rychlost webové stránky ovlivnit její umístění ve vyhledávání?

HTTPS – má smysl?

Přechod na HTTPS

Jaké jsou výhody a nevýhody převedení webu na zabezpečené HTTPS. Proč web na HTTPS přesunout?

Proč Seznam převádí zkratky na malá písmena

Zmenšení zkratek ve vyhledávání Seznamu

Vyhledávač Seznam.cz někdy převádí ve výsledcích hledání VELKÁ písmena na malá. Kdy a proč?

Google a chybová stránka 404

Google ignoruje obsah „404 stránky“

Jak se staví Google k obsahu chybové stránky s kódem 404/410.

10 rad, jak vytvořit ideální URL

10 rad pro vytvoření nejlepší URL

Jakým způsobem volit tvar URL jednotlivých stránek s ohledem na použitelnost a SEO.

Oprava chyb použitelnosti v mobilních zařízeních

Oprava chyb použitelnosti v mobilních zařízeních

Google informuje o chybách v použitelnosti u mobilních zařízeních. Jak je opravit?

S-Rank

S-Rank

Co je to S-Rank? Jak ho zjistit, z čeho se počítá a jak ovlivňuje výsledky vyhledávání / SEO.

Oprava překlepů v URL

Dohledání a opravení rozbité adresy

Zejména automatické převaděče URL na HTML odkazy, ale i lidé dokáží pokazit tvar odkazu na webovou stránku.

Google zrychlil načítání na mobilech

Google zrychlil načítání na mobilech

Jak Google zrychlil načítání stránek z výsledků hledání o 150 milisekund.

Návštěvnost jen z určitých zemí v Google Analytics

Návštěvnost jen z určitých zemí v Google Analytics

Jak v Google Analytics filtrovat návštěvnost na základě země návštěvníka.

Google a skrytý text

Google a skrytý text

Obsah v záložkách a skrytý v „Zobrazit více“ nemusí být Googlem indexován nebo brán v potaz.

Google označí mobile-friendly stránky

Google označí stránky vhodné pro mobil

Ve výsledcích hledání na Google se objeví informace, že je stránka přizpůsobena pro mobilní zařízení.

AdWords 1000Kč propagační kód

Propagační kód do Google AdWords

Jak získat zdarma propagační kód na 1000 Kč v Google Adwords.

8 rad jak vybrat doménu

Jak vybrat vhodnou doménu?

Doporučený postup výběru ideálního názvu domény pro nový web.

Vliv návštěvnosti na SEO

Má návštěvnost vliv na SEO?

Má smysl z pohledu SEO (či jiného) se hnát za co nejvyšší návštěvností?

Přidání URL do Seznamu a Google

Jak přidat stránku na Seznam a Google

Adresy, na kterých lze dát vyhledávačům vědět o svém novém webu.

Vyloučení vlastních návštěv v Google Analytics

Odstranění vlastních návštěv v Google Analytics

Jak v Google Analytics vyloučit ze statistik svých webů vlastní návštěvy.