SEO

13 důvodů, proč má web fungovat bez JavaScriptu i v roce 2025
JavaScript je sice klíčový pro moderní web, ale jeho selhání není výjimkou. Zde je 13 důvodů, proč by měl web fungovat i bez něj.


Úprava náhledového obrázku webu na Seznamu
Vyhledávání na Seznamu zobrazuje vedle výsledků vyhledávání obrázkový náhled webu. Jak zobrazení náhledu stránky ve vyhledávači ovlivnit?

Nástroje pro kontrolu a analysování stránky
Užitečné nástroje pro analysování, kontrolování a prověřování webových stránek.

Indexování JavaScriptu
Jak se vyhledávače Google a Seznam vypořádají s obsahem v JavaScriptu. Dokáží takový obsah indexovat?




Musí být web validní?
Je nutné, aby byl HTML kód stránky validní? Vliv (ne)validního kódu na SEO.

Jak přidat sitemapu do Seznamu a Google
Mapu webu v souboru sitemap.xml
je vhodné přidat do Googlu, Seznamu nebo Bingu. Jak na to?

Odkazy ze starých článků
Do starých článků je dobré doplňovat odkazy na související nový obsah.

Vliv redakčního systému na SEO
Může mít použitý redakční systém a jeho šablona vliv na umístění stránky ve vyhledávání?

Rychlé zlepšení SEO
Jak co nejrychleji upravit stránku, aby měla lepší výsledky ve vyhledávání.


Vliv rychlosti webu na SEO
Může rychlost webové stránky ovlivnit její umístění ve vyhledávání?

Přechod na HTTPS
Jaké jsou výhody a nevýhody převedení webu na zabezpečené HTTPS. Proč web na HTTPS přesunout?

Zmenšení zkratek ve vyhledávání Seznamu
Vyhledávač Seznam.cz někdy převádí ve výsledcích hledání VELKÁ písmena na malá. Kdy a proč?

Google ignoruje obsah „404 stránky“
Jak se staví Google k obsahu chybové stránky s kódem 404/410.

10 rad pro vytvoření nejlepší URL
Jakým způsobem volit tvar URL jednotlivých stránek s ohledem na použitelnost a SEO.

Oprava chyb použitelnosti v mobilních zařízeních
Google informuje o chybách v použitelnosti u mobilních zařízeních. Jak je opravit?

Dohledání a opravení rozbité adresy
Zejména automatické převaděče URL na HTML odkazy, ale i lidé dokáží pokazit tvar odkazu na webovou stránku.

Google zrychlil načítání na mobilech
Jak Google zrychlil načítání stránek z výsledků hledání o 150 milisekund.

Návštěvnost jen z určitých zemí v Google Analytics
Jak v Google Analytics filtrovat návštěvnost na základě země návštěvníka.

Google a skrytý text
Obsah v záložkách a skrytý v „Zobrazit více“ nemusí být Googlem indexován nebo brán v potaz.

Google označí stránky vhodné pro mobil
Ve výsledcích hledání na Google se objeví informace, že je stránka přizpůsobena pro mobilní zařízení.

Propagační kód do Google AdWords
Jak získat zdarma propagační kód na 1000 Kč v Google Adwords.

Má návštěvnost vliv na SEO?
Má smysl z pohledu SEO (či jiného) se hnát za co nejvyšší návštěvností?

Jak přidat stránku na Seznam a Google
Adresy, na kterých lze dát vyhledávačům vědět o svém novém webu.

Odstranění vlastních návštěv v Google Analytics
Jak v Google Analytics vyloučit ze statistik svých webů vlastní návštěvy.