SEO (Search Engine Optimization) – optimalisace pro vyhledávače.
Lidé na internetu hodně používají vyhledávání. V ČR vyhledávače Seznam a Google.
Stránka dobře připravená pro vyhledávače tak může snadno získávat návštěvníky.
SEO (Search Engine Optimization) – optimalisace pro vyhledávače.
Lidé na internetu hodně používají vyhledávání. V ČR vyhledávače Seznam a Google.
Stránka dobře připravená pro vyhledávače tak může snadno získávat návštěvníky.
Vyhledávání na Seznamu zobrazuje vedle výsledků vyhledávání obrázkový náhled webu. Jak zobrazení náhledu stránky ve vyhledávači ovlivnit?
Užitečné nástroje pro analysování, kontrolování a prověřování webových stránek.
Jak se vyhledávače Google a Seznam vypořádají s obsahem v JavaScriptu. Dokáží takový obsah indexovat?
Kdy vytvářet web o jediné stránce. Jaké jsou výhody a nevýhody.
Jak vytvořit vícejazyčný web s ohledem na uživatele i vyhledávače.
Jak správně řešit stránkování na webové stránce.
Je nutné, aby byl HTML kód stránky validní? Vliv (ne)validního kódu na SEO.
Mapu webu v souboru sitemap.xml
je vhodné přidat do Googlu, Seznamu nebo Bingu. Jak na to?
Do starých článků je dobré doplňovat odkazy na související nový obsah.
Může mít použitý redakční systém a jeho šablona vliv na umístění stránky ve vyhledávání?
Jak co nejrychleji upravit stránku, aby měla lepší výsledky ve vyhledávání.
Má smysl mít mobilní web na zvláštní adrese m.example.com
?
Může rychlost webové stránky ovlivnit její umístění ve vyhledávání?
Jaké jsou výhody a nevýhody převedení webu na zabezpečené HTTPS. Proč web na HTTPS přesunout?
Vyhledávač Seznam.cz někdy převádí ve výsledcích hledání VELKÁ písmena na malá. Kdy a proč?
Jak se staví Google k obsahu chybové stránky s kódem 404/410.
Jakým způsobem volit tvar URL jednotlivých stránek s ohledem na použitelnost a SEO.
Google informuje o chybách v použitelnosti u mobilních zařízeních. Jak je opravit?
Co je to S-Rank? Jak ho zjistit, z čeho se počítá a jak ovlivňuje výsledky vyhledávání / SEO.
Zejména automatické převaděče URL na HTML odkazy, ale i lidé dokáží pokazit tvar odkazu na webovou stránku.
Jak Google zrychlil načítání stránek z výsledků hledání o 150 milisekund.
Jak v Google Analytics filtrovat návštěvnost na základě země návštěvníka.
Obsah v záložkách a skrytý v „Zobrazit více“ nemusí být Googlem indexován nebo brán v potaz.
Ve výsledcích hledání na Google se objeví informace, že je stránka přizpůsobena pro mobilní zařízení.
Jak získat zdarma propagační kód na 1000 Kč v Google Adwords.
Doporučený postup výběru ideálního názvu domény pro nový web.
Má smysl z pohledu SEO (či jiného) se hnát za co nejvyšší návštěvností?
Adresy, na kterých lze dát vyhledávačům vědět o svém novém webu.
Jak v Google Analytics vyloučit ze statistik svých webů vlastní návštěvy.